Sopimusehdot ja tietosuojaseloste
Yleiset sopimusehdot
1. SOVELTAMISALA
Yleisiä ehtoja sovelletaan kaikkiin KarvaKuplan toiminnan puitteissa tehtyihin sopimuksiin, ellei tapauskohtaisesti kirjallisesti toisin sovita.
2. SOPIMUSOSAPUOLI
KarvaKuplan palveluita tuottaa joko KarvaKuplan työntekijät tai sen kumppaneina toimivat itsenäiset ammatinharjoittajat (jäljempänä yhteisesti "palveluntuottajat"). Ammatinharjoittajat voivat olla yksityisiä yrittäjiä tai yhtiöitä, joiden palveluksessa asiantuntijat toimivat. Ammatinharjoittajat eivät ole työsuhteessa KarvaKuplan kanssa. Sopimusehdot ovat yhteneväiset riippumatta siitä, tuottaako palvelut KarvaKupla tai sen kumppani.
3. SOPIMUKSEN SYNTYMINEN
Sopimus syntyy, kun KarvaKuplan sopii ajan asiakkaan kanssa. tai kun palvelusta sovitaan kirjallisesti tai kun tarjoukseen saadaan sen voimassaoloaikana hyväksyvä kirjallinen vastaus, niin sopimus on toimeenpantu.
4. SOPIMUSOSAPUOLIEN ITSENÄINEN VASTUU JA VASTUUN RAJAUS
KarvaKuplan ja ammatinharjoittajat toimivat erillisinä sopijaosapuolina asiakkaaseen nähden ja kumpikin vastaa itse omista palveluistaan suoraan näille eivätkä KarvaKupla tai ammatinharjoittaja vasta palveluistaan toistensa puolesta.
Omistaja on aina itse vastuussa koirastaan, joten vakuutus on suositeltava.
5. HINNOITTELU, PALVELUN MAKSAMINEN JA VIIVÄSTYMISSEURAAMUKSET
KarvaKupla hinnoittelee itsenäisesti palvelunsa.
KarvaKuplan laskutus tapahtuu sähköpostitse, ennen kurssin/tapaamisen alkua.
Maksun viivästyessä KarvaKupla on oikeutettu perimään viivästyskorkoa korkolain mukaisesti sekä kohtuulliset muistutus- ja perintäkulut. Asiakas on velvollinen ilmoittamaan välittömästi, kun mahdollinen maksukyvyttömyys tulee ilmeiseksi, mutta aina ennen sovittua tapaamista tai muuta sovittua aikaa.
Palveluntuottajalla on oikeus keskeyttää palvelu tai pidättäytyä varaamasta uusia aikoja, mikäli asiakas ei noudata maksuvelvollisuuttaan tai jos on ilmeistä, että asiakas tulee jättämään maksun laiminlyödyksi.
6. MATKAKUSTANNUKSET
Mikäli palvelut sovitaan toteutettavaksi asiakkaan valitsemassa paikassa, lisätään kuluihin matkakustannukset (0,59 snt/km, 2025).
7. PERUUTUKSET
Mikäli asiakas ei saavu paikalle varaamana ajankohtana hänellä ei ole oikeutta saada maksua takaisin.
8. MYÖHÄSTYMISET
Asiakkaan myöhästyessä palveluntuottaja ei ole velvollinen ylittämään sovittua aikaa.
Jos palveluntuottaja myöhästyy yli 20 minuuttia, on asiakkaalla oikeus peruuttaa aika.
9. VAITIOLOVELVOLLISUUS JA HENKILÖTIEDOT
Asiakastietojen ja asiakirjojen keräämiseen, säilyttämiseen, luovuttamiseen ja tuhoamiseen noudatetaan henkilötietolakia sekä muita velvoittavia lainsäädännön- ja viranomaismääräyksiä.
Asiakkaan tiedot käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti, ja niitä ei luovuteta kolmansille osapuolille ilman asiakkaan nimenomaista suostumusta, paitsi jos luovutus on välttämätöntä pakottavan lainsäädännön määräyksen perusteella. Tämä tarkoittaa, että asiakkaan yksityisyyttä suojataan erittäin huolellisesti, ja tietoja ja asiakirjoja käsitellään vain niiden tarpeelliseen tarkoitukseen ja lainmukaisesti.
Tavoitteena on varmistaa asiakkaiden yksityisyyden suoja, tietojen turvallinen käsittely sekä henkilötietojen ja asiakirjojen noudattaminen sovellettavien lakien ja säädösten mukaisesti.
Palveluntuottajaa sitoo vaitiolovelvollisuus.
10. PALVELUJEN LAATU JA REKLAMAATIOT
Karvakupla ja ammatinharjoittajat noudattavat alan hyvää käytäntöä taatakseen palvelujen korkean laadun. Palvelun lopputulosta ei kuitenkaan palvelujen luonteen vuoksi voida taata.
Palvelujen laatua koskevat reklamaatiot osoitetaan palveluntuottajalle. Reklamaatiot tulee toimittaa viipymättä, mutta kuitenkin kahden viikon kuluessa siitä, kun asiakas on todennut palvelun virheellisyyden.
11. YLIVOIMAINEN ESTE
Palveluntuottaja ei ole vastuussa viivästyksestä tai muista seikoista, jotka aiheutuvat palveluntuottajasta riippumattomista syistä. Tällaisena syynä voidaan pitää esimerkiksi lakkoa tai muuta työtaistelutoimenpidettä, tulipaloa, onnettomuutta, sähköjakelun tai tietoliikenteen häiriötä, palveluntuottajan tai tämän työntekijän äkillistä sairastumista, viranomaisen toimenpidettä tai muuta syytä, joka ei ole palveluntuottajan vaikutusmahdollisuuksien piirissä ja jonka vaikutuksia palveluntuottaja ei kohtuudella voi poistaa.
Tietosuojaseloste
1. Rekisterinpitäjä
Nimi: Suomen Tukiverkko Ay, aputoiminimi KarvaKupla
Osoite: Holmantie, Klaukkala
2. Rekisteriasioita hoitava henkilö
Nimi: Marjo
Tjäder
Puh. 040 217 9077
karvakupla@karvakupla.fi
3. Rekisterin nimi
KarvaKuplan asiakasrekisteri.
4. Rekisteröityjen oikeudet henkilötietojen käsittelyssä
Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja henkilörekisteriin on tallennettu ja saada jäljennös tiedoista.
5. Henkilötietojen käsittelyn peruste ja tarkoitus
Henkilötietojen käsittelyn peruste tukea asiakkaan koulutusprosessin jatkuvuutta, suunnittelua ja toteutusta.
Varatessaan ajan puhelimitse tai sähköpostitse asiakas suostuu henkilötietojen käsittelyyn tämän selosteen mukaisesti.
6. Käsiteltävät henkilötiedot
Asiakkaalta kerätään asiakkaan itse antamat ja palvelun toiminnan kannalta oleelliset tiedot (mm.
nimi, osoitetiedot, puhelinnumero, sähköposti, koiran tiedot (nimi, syntymäaika, rotu).
Asiakkaan tietoja ei luovuteta ulkopuolisille ilman asiakkaan suostumusta.
7. Tietojen säilytysaika
Henkilötietoja käsitellään sen aikaan, kun asiakkuus on voimassa ja on oleellista.
8. Tietojen suojaus
Noudatetaan yleistä EU:n tietosuoja-asetusta sekä voimassa olevaa lainsäädäntöä ja viranomaisten ohjeistuksia henkilötietojen käsittelyssä.
Tämä tarkoittaa, että asiakkaidemme yksityisyys ja tietoturva ovat meille ensisijaisen tärkeitä.
Kaikki henkilötiedot käsitellään huolellisesti ja tietoturvallisesti.
Muistiinpanot kirjataan käsin. Sähköisessä muodossa olevat muistiinpanot tallennetaan ulkoiselle salasanalla varustetulle tikulle.